منتدي أبناء السنابسة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أيها الزائر الكريم مرحبا بك في منتدي أبناء السنابسة يسعدنا تواجدك معنا
يمكنك التسجيل في المنتدي وتاكيد التسجيل عن طريق الرسالة التي تصل للايميل الخاص بك
منتدي أبناء السنابسة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أيها الزائر الكريم مرحبا بك في منتدي أبناء السنابسة يسعدنا تواجدك معنا
يمكنك التسجيل في المنتدي وتاكيد التسجيل عن طريق الرسالة التي تصل للايميل الخاص بك
منتدي أبناء السنابسة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[[[ فكر متجدد *** ونقاش بنـّاء *** وعطاء بلا حدود ]]]

الرئيسيةشات منتدي أبناءأحدث الصورالتسجيلدخول
قوانين المنتدي ............... بسم الله الرحمن الرحيم السادة الاعزاء اعضاء وزوار المنتدي المنتدي هو منتدي الجميع وليس منتدي احد بعينه فساهموا معنا للنهوض به وجعله علي المستوي الذي يليق بنا ................. السادة الاعضاء الرجاء عند التسجيل عدم التسجيل باسماء رمزية والتسجيل بألاسماء الحقيقية حتي نتمكن من معرفة من هو متصل معنا ................... اسادة الاعضاء والزوار اي وجهة نظر علي المنتدي تعبر عن وجهة نظر صاحبها وإدارة المنتدي غير مسؤولة عن وجهات نظر اعضاء المنتدي ...............السادة الاعضاء برجاء عند المشاركة في المنتدي عدم التجريح في احد وعدم التشهير بأحد ................. أي موضوع يخالف هذه القوانين سيتم حذفه من قبل الادارة دون الرجوع الي صاحب الموضوع .................. وتقبلوا تحيات ادارة المنتدي وأتمني لكم مشاركات سعيدة

أذكر الله
الساعة الان
الساعة الان

بتوقيت السنابسة - جميع الحقوق محفوطة منتدي ابناء السنابسة2010

مواضيع مماثلة
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 281 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Hany el asshry فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 5853 مساهمة في هذا المنتدى في 1156 موضوع
زوار المنتدي
free counters

الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
على الشاذلى
عضو خبير
عضو خبير
على الشاذلى

المجهود والاسهام في المنتدي : 32

الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Empty
مُساهمةموضوع: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالأحد سبتمبر 12, 2010 4:26 pm

اطالب الى كل أعضاء ومشرفين ومؤسسين المنتدى بانشاء قسم جديد خاص بانتخابات مجلس

الشعب يعنى كل مرشح يعرض فيه برنامجه الانتخابى والدعاية بتاعته ويبقى فيه كل حكاية

خاصة بألانتخابيات يعنى كل المنتديات عنديها اسماء المرشحين فى مجلس الشعب ما عدا

المنتدى ده مش عارف ليه ياريت الموافقة على طلبى
عمرو عبدالرازق
مشرف عام
مشرف عام
عمرو عبدالرازق

المجهود والاسهام في المنتدي : 1633
علم الدولة : الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  EgyptC

الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالإثنين سبتمبر 13, 2010 12:23 am

الاستاذ على الشاذلى
الاختلاف في الرأي ...لا يفسد للود قضية
انت ازى بتطالب انشاء قسم خاص بانتخابات مجلس الشعب وانت لغايه دلوقتى مكتبتش غير موضوع واحد عن الانتخابات بعنوان نعم أقولها أقوى 4 مرشحين فى انتخابات مجلس الشعب 2010

ومعليش بعض الاعضاء ردت عليك وانت مكلفتش خاطرك ورديت عليهم يعنى انت سجلت فى المنتدى يوم 15-08 واول موضوع كان ليك موضوع الترحب وهذا ليست موضوعا بل ترحيبا بيك داخل المنتدى وبيتك الثانى والموضوع الثانى وهو الاول فى المنتدى كان يوم 17-08 ودى ثالث زياره ليك داخل المنتدى مش لازم تتفاعل معنا ونتعرف على بعض اكثر حتى نعرف من هو الاستاذ على الشاذلى واحنا كنا عاملين اجتماع لاعضاء المنتدى عامتا اول يوم العيد بعد صلاة العشا وهذه كانت دعوه عامه وقد لبى هذه الدعوه بعض الاعضاء بل الاخوه وليست اعضاء من مركز دشنا وهذا الاحتماع انعقد من الساعه التاسعه مساء الى الثانيه بعد منتصف الليل فينك انت من هذا الاجتماع
متزعلش من كلامى انا فى الاول قلت الاختلاف في الرأي ...لا يفسد للود قضية
على الشاذلى
عضو خبير
عضو خبير
على الشاذلى

المجهود والاسهام في المنتدي : 32

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالإثنين سبتمبر 13, 2010 4:56 pm

اخى الاستاز عمرو اوكى انا اتفق معك فى رائك بس ياريت تلقى نظرة على مساهماتى

وانت هترد على نفسك اما باالنسبة للأجتماع اللى كنتوا عقدينه اللى أنت بتقول عليه انا مش

قاعدفى البلد وانا شغال فى البترول وانا مش بدخل نت غير لما اكون رايح الشغل وانا مشفتش

الردود خالص على فكرة وحضرتك كل الأعضاء او الاخوة كمل قلت يعنى معقول كل اعضاء

المنتدى كانوا حاضرين انا ممكن اصدق حضرتك انه كل اعضاء المنتدى اللى فى السنابسة

كانوا حاضرين اما تقولى انه فيه اعضاء من دشنا كانوا حاضرين اسف مش مصدقك علشان

صعوبة المواصلات وانت عارف الباقى بقا طيب أنا هسألك سؤال هو العضو محمود انور كان حاضر الاجتماع ده العضو محمود انور مؤسس منارة دشنا 2وانا على اتصال دائم بيه ولو كان عارف كان قلى ولا ايه وانا متأكد100%انه مفيش ولا عضو من مركز دشنا كان حاضر الاجتماع ده ولا ايه...شكرا اخ عمر على النصائح الغالية
عمرو عبدالرازق
مشرف عام
مشرف عام
عمرو عبدالرازق

علم الدولة : الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  EgyptC

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالإثنين سبتمبر 13, 2010 8:59 pm

على فكره يا استاذ على انا مش بتكلم على عدد كتر المساهمات يا خى ده فى مثل عندينا بيقولك العد فى اللمون انا بتكلم على مواضيع مفيده يعنى انتا مكتبتش غير موضوع واحد مفيد وهو بعنوان نعم أقولها أقوى 4 مرشحين فى انتخابات مجلس الشعب 2010

ولو على الاجتماع اللى كان منعقد لا صدق انه كانت فى ناس من دشنا ووالله كانت تمشى 3 الفجر والساعه 2 والفجر يوم الجمعه ويوم السبت وانا مش ها اجبر محمود انور على الحضور لكن فى بعض الناس لبت الدعوه ومنهم العضو بل الاخ مصطفى حامد
وكل سنه وانت طيب
Eng.osama
مشرف قسم
مشرف قسم
Eng.osama

المجهود والاسهام في المنتدي : 228
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : اسامه عبد الرازق فهمي

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالإثنين سبتمبر 13, 2010 11:05 pm

مصطفي حامد اول ايام العيد مشي من عندنا الساعه 2 صباحا
وثاني ايام العيد الساعه 3 صباحا ولو تحب تتأكد اسأله
اما بالنسبة لانشاء قسم سياسي علشان خاطر الانتخابات
فالمنتدي ليس الهدف منه الدعايه الانتخابية
المنتدي اجتماعي من الدرجه الاولي
عمرو سعد السنبسي
مشرف قسم
مشرف قسم
عمرو سعد السنبسي

المجهود والاسهام في المنتدي : 297
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاسب بالشباب والرياضة

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 1:07 am

أخي علي الشاذلي كنا نرغب حقا في أن نراك يوم العيد وفي الاجتماع حضر الاخ العزيز مصطفي حسني حامد وهو من أبناء دشنا حقا وكما قال عمرو الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية وعموما أنا بأيد رأيك في انه يكون لدينا قسم سياسي حتي يتثني لك ولكل الأخوة المغتربين الأسهام في مجال سياسة البلد وأعتقد بأن هذا المنتدي ديمقراطيا وأنا أؤيد رأيك
محمد فوزي السنبسي
مؤسس المنتدي
مؤسس المنتدي
محمد فوزي السنبسي

المجهود والاسهام في المنتدي : 1047
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب جامعي
علم الدولة : تحيا مصر

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 11:11 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاستاذ علي الشاذلي
حرصا من المنتدي علي تجنب الجدل الذي يسوقه الحديث في الانتخابات علي الملأ
تم الاتفاق علي ان يكون الحديث في الانتخابات في موضوع واحد وهو
حملة منتدي أبناء السنابسة لاختيار مرشح الشعب
ولان المنتدي هنا اجتماعي وليس من ضمن اهدافه الدعاية الانتخابية لا يوجد به قسم سياسي
ولكننا لا نمنعك من نشر وجهة نظرك تجاه اي مرشح داخل الموضوع السابق ذكره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وسبب اختيار موضوع واحد للتحدث في الانتخابات هو سهولة متابعة كل الاراء والمناقشات التي تكتب عن الانتخابات وحتي لا يحدث تشتت في الافكار........ وذلك حفاظا علي تنظيم المنتدي علي نحو أكفأ
https://abnaaelsanabsa.rigala.net
عمرو عبدالرازق
مشرف عام
مشرف عام
عمرو عبدالرازق

مُساهمةموضوع: رد: الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى    الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 11:49 am

جيد يا محمد فوزى

الى كل القايمين على عمل المنتدى أطالب بأنشاء قسم جديد فى المنتدى اسمه القسم السياسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الف مبروك على انشاء القسم الرياضى
» شكل المنتدى
» تحية الى المنتدى